niedziela, 8 grudnia 2013

Hej!

             Od czego by zacząć? 

Mam na imię D.(Daję wam pełne pole do popisu Dagmara, Danusia. Co tylko chcecie. =D )Lat? 14. Chciałabym napisać coś o mnie.Niestety strasznie nie lubię opowiadać o sobie.To może powiem co lubię? Kocham serial Violetta,TVD i TO (wtajemniczeni wiedzą o co chodzi c: ). Poza tym mogłabym siedzieć godzinami i czytać.Co? Ostatnio zakochałam się w 'Igrzyskach Śmierci'.                                                    Strasznie długo zbierałam się żeby założyć tego bloga. Dlaczego długo? Bo aż od sierpnia. Przemyślałam wszystko dokładnie,w końcu wzięłam się w garść i oto jestem! 

O czym będę pisała? Przekonacie się już wkrótce. Prolog powinien pojawić się kiedy tylko ogarnę wygląd bloga.                                                                           Pozdrawiam Sophie. ♥

2 komentarze:

  1. Okej, skomentuje prolog i mam nadzieję, że zobaczysz! Jest... dość późno i jutro przeczytam resztę, ale chcę, żebyś wiedziała, że jestem z tb ;33 Zaczynam czytać ;** xD
    Heh... zakochałaś się w Igrzyskach Śmierci?! o.O
    Bosz, nie wiesz co ja przeżywałam, jak wyszłam z sali kinowej po 2 cz xD
    Serie czytałam 2 razy, pierwszy równiutko rok temu ;P Drugi... ostatnią część skończyłam wczoraj ;D
    I w mojej głowie na lekcjach na zmianę mam Jorge i Josh, Josh i Jorge! -.- Porażka jakaś xD Jakbyś nie wiedziała, Josh gra Peetę ;P Którego kocham całym swym serduszkiem (sory jak jesteś za Galem, ale ja go nie trawię, jak Tomasa ;D)
    Dobra, miałam się rozpisać o blogu... ale jak widzę temat HG, muszę coś napisać.
    Powalona Axi żegna i POSTARA się przeczytać jutro rozdzialiki ♥
    Pliss, jak przeczytasz, zostaw po sobie znak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż tak późno nie jest.xD
      Uwielbiam HG!
      Najpierw zakochałam się w filmie ,który obejrzałam na początku listopada.♥ A teraz czytam sobie część pierwszą. Tylko,że ja muszę być inna bo czytam po angielsku. xD (Pani od angola mnie kocha. c: )
      Co do 2 części w piątek miałam jechać do kina ale przez tą kochaną śnieżyce wyjazd oczywiście nam odwołali ale prawdopodobnie pojedziemy w tym tygodniu. Ciekawa historia z mojego życia. xD
      Ja też nie przepadam za Galem za co niestety dostałam niezły ochrzan od moich koleżanek. I tak mnie do niego nie przekonają. =D
      Tomas... boże. Przykre wspomnienia z pierwszego sezonu i kłótnie z siostrą o to kto jest lepszy. Oczywiście w końcu przekonała się do Leosia. ^^
      Straciłam wątek. XD
      Będzie mi bardzo miło jeżeli przeczytasz.
      Pozdrawiam Sophie. ♥

      Usuń