niedziela, 8 grudnia 2013

Prolog


Życie układa różne scenariusze.Dla nie których są to historię wyjęte niczym z Horrorów dla innych coś co przypomina komedię romantyczną. Jeszcze innym trafia się telenowela. Gdzie ta sprawiedliwość? Nie ma jej,nigdy jej nie było i nigdy jej nie będzie. Światem nie kieruje zdrowy rozsądek. Tylko...?Właśnie.Co?Nie.Światem nic nie kieruje, nie ma żadnych reguł.Gra jak i z kim chce bez wyjaśnienia zasad.Jak więc odnaleźć szczęście ,miłość,spokój? To czego najbardziej pragniemy w życiu. Odpowiedź wydaje się prosta choć nie przez wszystkich dostrzeżona.Trzeba kierować się swoimi zasadami mając nadzieje,że uda nam się odgadnąć regulamin gry zwanej ‘Życiem’. Czy IM się to uda? Czy znajdą sposób żeby na dobre pogodzić się z przeszłością?Czy nowe miasto coś zmieni?Może wreszcie odnajdą to o czym marzy cała trójka? 
_________________________

Rozdział 1 powinien pojawić się dzisiaj lub jutro. :3 

6 komentarzy:

  1. Zaprosiłaś, więc przybyłam! :D
    No, nie dość, że prolog mnie zaciekawił, to jeszcze link do bloga normalnie padam. Moi mężowie *.*
    Trójka? Hmm... pewnie jakaś dziewczyna jeszcze... Nie wiem, nie będę zgadywać.
    Czekam na rozdział 1!
    Caro xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasi mężowie są wspaniali.♥ Tacy do schrupania. xD
      Dzięki za pierwszy komentarz na blogu. :*

      Usuń
  2. Jeju, daje do myślenia, bo ja... zazwyczaj cierpię -.-
    Pięknie i mam nadzieję, na leonettę, ale nie nalegam ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz śmiało nalegać. =D
      Chociaż wydaje mi się,że będziesz musiała trochę poczekać. xD

      Usuń
  3. Sweet ,
    mam nadzieję na Leonette <3

    OdpowiedzUsuń