wtorek, 21 stycznia 2014

Hej,Hej,Heloł-czyli Sophie organizuje konkurs! :D

Widzicie tą zacną(Alex spodobało mi się to słowo :P )liczbę 10.000 wyświetleń? Aż chciałam zrobić   screena z wrażenia ale z niewiadomych dla mnie przyczyn wyświetlenia się nie pokazują. xd
A konkurs?Pewnie domyślacie się na co,prawda?

Macie za zadanie napisać OP/OS(jak kto woli).:3
Ale nie będzie tak prosto jak mogłoby się wam wydawać. Postanowiłam dać Wam swego rodzaju wyzwanie.Dlaczego? Bo wierze,że wśród moich czytelników znajduje się wiele utalentowanych osób,które stać na napisanie wspaniałej opowieści,zapierającej dech w piersiach.
Zaciekawiłam Was?Mam nadzieje a teraz do rzeczy. :D
Macie do dyspozycji dwie kategorie.

Pierwsza to wasza historia miłosna z jednym z bohaterów Violetty!
Np.  Diego zerwał ze mną blablabla.Szłam spotkać się z Fran w parku,nagle z nieba zaczął padać deszcz a ja poślizgnęłam się na błocie jednak nie upadłam.Złapał mnie Leon.Po raz pierwszy zobaczyłam jakie ma piękne zielone oczy..... Wiecie o co chodzi? :)

Druga: OS/OP o oryginalnej parze niewystępującej w serialu.Mam na myśli coś takiego jak Antonio i Angie, Andres i Jackie,Brod i Fran.Wedle mnie może być nawet Diego i Leon.Ale uwaga! Nie musi to wcale być historia miłosna.Możecie napisać o przyjaźni,nienawiści,relacjach matczyno-synowskich. Pole do popisu pozostawiam wam. :P

Narracja? Obojętnie.W pierwszym przypadku możecie nawet napisać w 3 tylko żeby zamiast np. Fran i Marco. Było np. Sophie i Marco. Jasne?
Długość? Też nie ma dla mnie większego znaczenia.

Przyznawanie miejsc:
A więc tak. Wybiorę według mnie dwie najlepsze prace,po jednej z każdej kategorii.Zostaną one opublikowane jako pierwsze i to Wy zdecydujecie,która z nich jest lepsza. Przegrana praca automatycznie spada na drugie miejsce.
3 i 4-te miejsca już wybiorę sama. Nie zależnie od tego z której kategorii one są.Może się też zdarzyć,że będą one z tego samego kryterium. :>
Jeżeli jesteście dobrzy z matmy to pewnie zauważyliście,że muszę doczekać się co najmniej 4 prac.
W przypadku większej liczby zgłoszeń(na co bardzo liczę :*) przyznam jeszcze dwa wyróżnienia, w tym przypadku również po jednym z kategorii.

 A teraz to co wszystkich cieszy najbardziej czyli nagrody :3
Miejsce I- 2 kolaże ,dyplom,polecenie bloga przez 3 tygodnie,możliwość wcześniejszego przeczytania rozdziały oraz mogę opublikować innego OP autorstwa zwycięscy(oczywiście jeżeli chce)  
Miejsce II-2 kolaże ,dyplom,polecenia bloga przez 2 tygodnie,jeżeli chce to również mogę opublikować inną prace lub ma możliwość przeczytania kolejnego rozdziału wcześniej.
Miejsce III-1 kolaż,dyplom,polecenie bloga przez tydzień,opublikowanie OP i możliwość przeczytania połowy rozdziału xd
Miejsce IV-kolaż,polecenie bloga przez 5 dni,opublikowanie OP, dyplom
Wyróżnienia-dyplom,polecenie bloga przez 3 dni,opublikowanie OP
 Oczywiście wszystko w wybranymi przez was postaciami. Wedle mnie mogą nawet nie być z serialu. xd

I teraz takie pytanie do was. Chcielibyście żebym zrobiła 'nagrodę publiczności'? Chodzi o to,że jeżeli przyszłoby więcej niż te 6 prac opublikowałabym resztę i to wy wybralibyście najlepszą z pozostałych.
Co myślicie o tym? Wtedy ta osoba miałaby takie same nagrody jak za miejsce 2. Wybór należy do was. :3 Co do tego dodam za chwile ankietę. :P
Tylko w tym przypadku zostaną opublikowane wszystkie prace. O ile oczywiście jakieś przyjdą.xd
W razie wątpliwości lub pytań macie mojego aska  lub też spamujcie pod postem. ♥

Jak zwykle Sophie musiała o czymś zapomnieć. Termin wysyłania OP.Z uwagi na dość zawiłe tematy prac macie czas do 22 lutego do godziny 20.Macie miesiąc.Do tego ferie. Dacie radę? W razie czego mogę przedłużyć.Jeżeli nie wyniki powinny być 23. :3 Konkurs zostaje przedłużony do 7 marca do godziny 20. Wyniki ukarzą się 8 marca w trzymiesięcznicę bloga. :D
Gdzie wysyłać prace? Najlepiej na mojego e-mail'a sophie.08.059@gmail.com. Temat : Konkurs-kategoria 1/2-wasz nick.
Będę wysyłała e-maile jeżeli praca doszła. Więc gdybyście takowego nie otrzymali to do mnie napiszcie ok?
Jeżeli znacie kogoś utalentowanego kto nie ma pojęcia o istnieniu tego bloga to powiedzcie mu o konkursie. Może akurat się zgłosi? W każdym bądź razie sami nie bójcie się spróbować. To tylko zabawa. :D
Jeżeli dodarliście to końca to serdecznie wam gratuluję. ♥ Do zobaczenia w niedalekiej przyszłości.:*

EDIT: Jakby co możecie wysłać mi dwie prace (a nawet trzy jeżeli ktoś ma ochotę  xd),bo widzę,że dosyć często się o to pytacie. Pozostaje więc życzyć wam duuużo weny. :*

27 komentarzy:

  1. Sophie, trzeba?
    Bo ja kończę one parta i jest
    kompletnie na inny temat ;D
    Więc chciałabym uzyskać odpowiedź,
    czy zrobiłabyś wyjątek i przyjęła mój? *-*

    Nikś ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę z chęcią kochana ale byłoby to trochę nie fair w stosunku do innych dziewczyn. Nie uważasz?
      Po za tym jeżeli masz już OP nie wiem o Leonetcie,Fedemile czy jeszcze innej parzę to po prostu możesz zamienić Violkę na Camile czy Ludmiłe i w ten sposób bez problemu mogłabyś wysłać prace w kategorii numer 2. :)
      Mam nadzieje,że nie będziesz zła ale zasady to zasady. :*
      Ale jeżeli nie chcesz to z przyjemnością opublikowałabym Twojego OP na drugą miesięcznice bloga. :)

      Usuń
    2. Dobra, napiszę drugi, jak się wyrobię ;D
      Najwyżej ten op pójdzie sobie na inny konkurs ♥
      Teraz trzeba tylko zdobyć wenę ;)

      Nikaś ♥

      Usuń
    3. Życzę Ci jej jak najwięcej. ♥

      Usuń
  2. Uwielbiam pisać o nieistniejących parach *,*
    Na pewno coś tam nabazgrole, a jak nie wyjdzie to zawsze mam w zanadrzu stare dzieło :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się doczekać aż przeczytam twoją pracę. *.*

      Usuń
  3. A nie może być o parze takiej na początku przyjaciele a potem miłość?
    Bo ja mam pomysł...
    Ale nie że np. Ktoś kogoś rzuca, krzywdzi i idzie i spotyka się z kimś itd. xd
    Gabi <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście,że może być. To twoja praca i sposób w jakim napiszesz OP to kwestia Twojej wyobraźni. Byleby zgadzała się z którąś kategorią. :)
      Weny życzę. :*

      Usuń
  4. Z chęcią wezmę udział *-*
    Tylkl pytanie jedno xD
    Jak piszę np. pracę do 1 kategorii to mogę narrację 3 lub 1 jak wolę tak??? ^-^
    Konkursik <3333
    Buziak ;***
    ~~Kate Verdas

    OdpowiedzUsuń
  5. Raczej się zgłoszę. Tylko zawsze moje ale. No bo nie wiem, czy nie można na przykład wysłać ci dwie. Bo ja czasem nie mogę wybrać no i wiesz... Czekam na odpowiedź.
    Aga :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście,że możesz. Nie mam nic przeciwko. Po za tym w ankiecie widnieje 6 głosów na 'nagrodą publiczności' więc i tak pewnie opublikuje wszystkie prace. :D

      Usuń
  6. Zostałaś nominowana do LBA na moim blogu.

    http://agisia44448q-violetta.blogspot.com/

    Post z pytaniami powinien pojawić się za moment.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nwm, jak zdążę, coś Ci wyskrobię ;33
    nawet mam pomysł *.*
    Ale... czy... dobra, później się zapytam na GG ^^
    Postaram się XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie żeby coś ale twój pomysł już mi się podoba. :D

      Usuń
    2. Och kochanie ty moje ;**
      Ale zrobię dwie oryginalne pary ^^
      Twoja nadzieja (pamiętasz kto z kim? XD) prawdopodobnie się tak jakby spełni ;***
      Mój pomysł, już musiałam cię zaspoilerować *.*

      Usuń
    3. Pamiętam. *.* Serio napiszesz o nich? To będzie ciekawe. :D Nie mogę się doczekać. ♥

      Usuń
  8. Nią miże być o aktorach z planu "Violetta"?
    Bo, mam super pomysł!
    A ta para jest nie istniejącą XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze dwa słowa to "czy" i "może".
      Piszę na telefonie XD

      Usuń
    2. Szczerze mówiąc nie zastanawiałam się nad tym ale w sumie czemu nie. Masz zielone światło. Dużo weny życzę. :*

      Usuń
  9. Może wezmę udział...
    Ale mam jedno ale :D
    Wiem, może jestem tępa, ale nic nie zrozumiałam z tego co napisałaś :D Znaczy tych kategorii :P Jakbyś mogła mi wytłumaczyć to byłabym wdzięczna xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście,że mogę. :D Ale myślę,że byłoby lepiej gdybyś napisała do mnie na gg. Wtedy wytłumaczyłabym Ci dokładniej. :*
      48982190 Masz mój numer żebyś nie musiała szukać. ♥

      Usuń
  10. Wysłałam pracę :-) Mam nadzieję, że doszła.

    Aga ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń