niedziela, 26 stycznia 2014

Sto lat,sto lat!

No hej! 
Nie zgadniecie jaka wspaniała osobą obchodzi dzisiaj swoje 14 urodzinki. 
Podpowiedź : to wcale nie ja.xd 
Otóż.Dzisiaj 26 stycznia swoje święto ma nie kto inny jak nasza ukochana Axi Verdas Tavelli.
Pewnie znacie ją z tego wspaniałego bloga :
Na którego zaglądam codziennie. :D 
Pisze na nim nową,niesamowitą opowieść,która już strasznie mi się podoba. Po mimo tego,że ma dopiero (albo już?) dwa rozdziały i nie zapominajmy o wspaniałym prologu. 


Droga Axi! 
Znamy się może niecałe 2 miesiące,prawda? Ale wiec,że to dużo dla mnie znaczy. Uwielbiam cię i cieszę się,że Cię poznałam. Tworzenie z Tobą bloga jest niesamowicie przyjemną rzeczą.A twoje pomysły... Brak mi słów aby opisać Twój geniusz. 
*Cukier* 
Z tej wspaniałej okazji chciałabym złożyć Ci jak najserdeczniejsze życzenia.

 Podbijaj serca facetów nadzianych,
tych zwariowanych i tych kochanych.
Życzę Ci dużo zdrówka oczywiście
żebyś się czuła wręcz zajebiście.
Bo jesteś laska niesamowita,
aurą przebojowości wiecznie okryta.
Więc staruszko pozostań sobą
i dalej bądź pięknego bloggera ozdobą.

Jeszcze raz Sto Lat! 
Życzy Ci Twoja Sophie.♥ 
Myślę,że niektóre dziewczyny dołączą się do życzeń. :D   

 Krótko ale od serca. ♥ 
Jeżeli coś gdzieś pomyliłam albo źle napisałam to wybacz ale oczy mi się kleją. :*  

11 komentarzy:

  1. Jeju, jak to zobaczyłam, to się normalnie popłakałam!
    KOCHAM CIĘ!! ♥ I pamiętałaś, to mnie najbardziej zadziwiło ^-^
    Wierszyk cudny! Podejrzewam, że sama układałaś <3
    Nadziani mi nie potrzebni, wystarczy mi Jorge *.* XD
    Laska niesamowita? Widziałaś ledwo jedno moje zdjęcie! ;**
    Na serio, ryczę ze wzruszenia! To jest piękne, nie spodziewałam się ♥
    Cukier najlepszy, zdecydowanie! ^^
    To były najlepsze dwa miesiące spędzone na rozmowach z tb <33
    Kocham je! Te nasze fazy na "XD"
    - Rzuciłam bananem.
    - Haha, ej, ale poskutkował? Bo ja bym w swojego rzuciła.
    - Rzuć czymś cięższym.
    - Nie, bo się jeszcze rzecz z niszczy!
    - To jabłkiem albo pomarańczą.
    - Jabłkiem, twardsze. Może chłopina zmądrzeje.
    - Na to bym nie liczyła. W końcu to chłopak.
    Musiałam przytoczyć, przepraszam! Niech ludzi widzą naszą głupotę *.*4
    Albo twoje pytanie: "Ej, jak przeprowadzić gejowską rozmowę?" "A skąd mam wiedzieć?"
    kocham, kocham, kocham ♥
    Mimo, że mówiłam to 1000 razy i będę powtarzała! *.*
    Jesteś wspaniała, niepowtarzalna, niesamowita geniuszu <3
    Przyjaciółka przez internet! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierszyk znalazłam w necie ale przerobiłam sama. :D
      Jakże mogłabym nie pamiętać? ♥
      Jabłka,banany i pomarańcze to od wczoraj moje ulubione owoce.xD
      Geniuszem to tu jesteś ty. :****
      Kocham mocniej. ♥♥♥♥
      Przyjaciółki przez internet forever. <33333333333

      Usuń
  2. Już się dołączyłam do życzeń na waszym blogu, ale dołączam się jeszcze raz xD
    Wszystkiego najlepszego Axi! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. No skoro..
    Nie umiem śpiewać, ale wyobraź to sobie: STO LAT, STO LAT!!!
    Spełnienia marzeń kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego, zdrowia, szczęścia, pomyślności, a na wieczór dużo gości ;D Spełnienia marzeń, wszystkiego dobrego oraz życia szczęśliwego <3 Wszystkiego naj *-* Buziak ;*** ~~Kate Verdas

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak najbardziej dołączam się do życzeń! Axi, byłaś moją pierwszą komentatorką na blogu. To Ty dałaś mi siłe by dalej pisać! Za każdym razem, gdy widzę, że na Twoim blogu pojawia si nowy rozdział, cieszę się. Kocham całą Twoją twórczość, jak i Ciebie!
    Życzę Ci spełnienia marzeń, zdrowia, radości i dalszej energii, którą z pewnością masz w sobie!
    Jeszcze raz sto lat!!!! <3
    Tini Verdas :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdeczne Życzenia Axi ! <333
    Pewnie mnie nie kojarzysz, ale razem piszemy na blogu Patrycji XD
    Uważam, że masz niesamowity talent, dlatego dodatkowo chciałabym Ci życzyć abyś zawsze miała siłę i ochotę na nowe historie ;) . Byś pielęgnowała ten dar, który podarował Ci los, byś rozkwitała i spełniała wszystkie swoje marzenia ;) .
    No i STO LAT :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Okej, podziękuję od razu wszystkim, kocham was!! ♥
    A cb Nikoletto kojarzę ^^
    Piszesz o Fedemile<3

    OdpowiedzUsuń
  8. najlepszego dla niej :) fajny blog :) zapraszam do siebie jak ci sie spodoba to zaobserwuj i napisz w komentarzu że obserwujesz a ja zrobie to samo :) http://tagjest.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ZAPRASZAM NA WSPANIAŁEGO BLOGA O VIOLETTCIE I JEJ PRZYJACIÓŁCE MERY! HISTORIA PEŁNA NIEOCZEKIWANYCH ZWROTÓW AKCJI I NIEPOROZUMIEŃ MIĘDZY ICH NAJBLIŻSZYMI - LEONEM, DIEGO, NATI, MARCO I LUDMIŁĄ!
    http://1000-twarzy-mery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem-reklama. Ale proszę abyście takie rzeczy zostawiali w zakładce do tego przeznaczonej. Dziękuję. ♥

      Usuń