poniedziałek, 10 marca 2014

Obiecany konkurs. :D

 Tak jak mówiłam, organizuje kolejny konkurs. Ostatnim razem były małe cyrki, więc teraz wszystko powinno być jaśniej. :3333
Jestem trochę za bardzo zakręcona, wiem. xD
 Żeby nie było niedomówień :
1.Praca może być już opublikowana na innym blogu.
2.OS musi być twojego autorstwa.
3.Kto ma być bohaterem? Tym razem macie wolną rękę. Możecie napisać o Leonettcie, Naxi, wedle mnie nawet o Ramallo.
4. Jako iż ja jestem taka bardzo rozsądna i nie zboczona (xD) pomyślałam o najmłodszych czytelnikach tego bloga (swoją drogą ciekawe ile ma lat najmłodszy rodzynek :D ) i wolałabym aby nie było tematyki +18. Wiecie żeby nie było,że demoralizujemy dzieci. :3
5.Możecie przysłać mi więcej niż jedną prace,ale nie przesadzajmy. Żebym przypadkiem nie dostała osiem Partów od jednej osoby. :P
6. Długość... Zupełnie dowolna, oczywiście jednozdaniowe się nie liczą. xD
7. Jeżeli chodzi o narracje to jest mi to zupełnie obojętne. To wasz wybór. :3
8. W razie jakichkolwiek pytań, wniosków lub zażaleń: 48982190 <-moje gg. :)

Pamiętacie to moje chrzanienie ostatnio o nagrodach publiczność itd... ?
A więc tak w skrócie. Opublikuje wszystkie prace. Wybiorę spośród nich dwie najlepsze i to wy wybierzecie, która z nich zasługuje na wygraną. :D Natomiast sama wskażę miejsce 3 i 4 oraz dwa wyróżnienia. Reszta Partów weźmie udział w grze o nagrodę publiczności, którą również pozostawiam Wam. Jeżeli ktoś nie pamięta o co chodzi to niech sobie wejdzie w poprzedni konkurs. :)

Mam nadzieje, że wszystko jasne, jeżeli nie to chyba wiecie co macie zrobić. W razie pytań spam mile widziany. :)

Termin przysyłania prac : 9 maj. Wiem, że długo. xD Ale staram się brać pod uwagę wszystkie czynniki. To znaczy egzaminy, lenistwo, poprawianie ocen i tak dalej. :D

Bardzo Was proszę aby, kiedy wysyłacie mi waszą prace w temacie podać
'Konkurs-tytuł pracy(opcjonalnie)-Wasz nick' 
Czyli np.
Konkurs-bez tytułu-Sophie.

Jasne? Mam nadzieje. :D

sophie.08.059@gmail.com <- Tutaj możecie wysyłać pracę. :3333

A nagrody podam kiedy ogłoszę wyniki. xDDD

No to miłego pisania. :33 A rozdziały może koło czwartku. To zależy kiedy powysyłam je dziewczyną. :3

Chyba na tyle, pozdrawiam Soph ♥
Tak w ogóle jaranko.:333Musiałam to napisać, ale tylko jedna osoba wie dlaczego. xDDDD
Teraz się na serio żegnam. ^^

6 komentarzy:

  1. Dobrze, dobrze. ..
    Rozumiem, że tyn razem mam się wysilić bardziej?
    Spróbuję o czymś nowym, bo mam już pomysł.
    Tylko się nie przestrasz?
    Jeśli masz wolną chwilę to wpadaj do mnie nq konkursik:
    federico-story.blogspot.com
    Wiem, wiem nieładnie się tak reklamowaç XD.
    Całuję :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Może zdąze coś napisać XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdopodobnie wezmę udział i to z chęcią *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. HEJ
    jak pamiętasz zamawiałam o u ciebie szablon i mam taki małą prośbę mogłabyś tam jeszcze gdzieś wcisnąć Zaca Efrona i Nine Dobrev?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, a ja powiedziałam, że szablonów niestety nie wykonuje i miała się nim zająć bodajże Wiktoria.

      Usuń
    2. O jezu.. sorki Pomyliłam się. Miałam do niej zapisać.

      Usuń