środa, 17 grudnia 2014

Bawimy się w powrót? | Nowy blog - Post Organizacyjny

Dobry dzień wszystkim.
Jak tam Wasze choinki?
Nie, nic. :>

Misiaki, Wy moje najdroższe, co tam u Was słychać? Pierniki gotowe? Prezenty kupione? Śnieg spadł? Mam nadzieje, bo u mnie tylko pierniki są gotowe na święta. Niesamowity klimat w tym roku się trzyma, nie ma co. Ogólnie nie chce Was zanudzać moim interesującym życiem, bo jak wiadomo nikogo to szczególnie nie obchodzi, więc zrobimy to, co tygryski lubią najbardziej. Czyli przejdziemy do rzeczy. 

Najpierw *KLIK*  <- tutaj są one party, planowany od lutego, opublikowany zupełnie przez przypadek. Falba wkrótce. :3
*TUTAJ* <- Lety, Luxi, Fedeletta, nie wiem czy ktoś zdaje sobie sprawę z istnienia tego. :> 

A jeżeli chodzi o powrót to... Właśnie. PARAPAPAM. Ziemia robi wielki come back? Zdaje sobie sprawę, że mówiłam o powrocie w listopadzie, grudzień się kończy a ja, no. Chyba musiałam się mentalnie przygotować i znaleźć trochę czasu (swoją drogą ostatni tydzień szkoły a my zamiast kolędy śpiewać to rozprawki na polskim piszemy, nie wspominając o estrach na chemii, what?). Ogólnie to skoro skończyłam takim Epilogiem, chciałabym kontynuować. Bo dlaczego nie?
Ale jak zawsze decyzja należy do Was. Także dajcie mi znać, dobrze? Nie chce się narzucać i wracać jeżeli większość z Was tego nie chce. Nie chce, żeby mój powrót wyglądał tak, że zrezygnuje po miesiącu, bo nikogo tutaj niema.
Soł... Miśki, Sophie wraca tutaj?

Jeżeli tak 28 grudnia publikujemy prolog części drugiej, jeżeli nie, widzimy się na Siempre i na Kochaj.
Buzi!

PS. Wybaczcie jeżeli napisałam coś bez ładu i składu - spieszę się. W razie czego możecie śmiało pytać. Tutaj czy na Asku. 
Po 19 odpowiem na wszystko. :)


14 komentarzy:

  1. Po pierwsze: zawsze jest KTOŚ,
    Po drugie: tym ktosiem (choć może jednak rzeczywiście nikim) jestem na przykład ja, choć uważam, że znajdzie się wiele więcej chętnych (KTOSIÓW),
    Po trzecie: do Świecącej Choinki, wracaj mi już tu, bo niemiłosiernie tęsknię!,
    Po czwarte: pierniki mam, prezentów jeszcze nie, śnieg nie spadł, bo Poznań, to Poznań,
    Po piąte: Sophiaku, tęęęsknię!
    Po szóste: Wesołych Świąt!
    Po siódme: Całusy,
    Po ósme: Lissa Bells :*

    PS Wspominałam już może, że tęsknię? :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochany ktoś. <3
      Wrócę okej. Czemu nie. :D
      U mnie też śniegu brak, płaczmy lamentujmy.
      Jo tyż. <3

      <3333333

      Usuń
  2. Wesołych Świąt! ♥ Wracaj tutaj. *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, że chcemy powrotu!

    OdpowiedzUsuń
  4. W związku z tym, że decyzja należy do mnie (chrzanić to, że do nas xD) masz wracać.
    W trybie now.
    Tęskno mi bez tego (pomijając fakt, jak bardzo zalegam z komentowaniem na innych twoich blogach, a szczególnie jednym ;x).
    Ale Dominiczak...I want you!
    To tutaj się wszystko zaczęło, więc dlaczego opuszczać to wspaniałe miejsce? ;3
    Ahhh i
    Brak śniegu
    Brak pierników (prześlij mi ^^)
    Brak czegokolwiek...
    A!
    I brak na GG, trza się zgrać!
    Wesołych Świąt, hołhołhoł!
    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty dekileu, odpowiadaj, a nie xD.
      "WAKACJE"

      Usuń
    2. ODPISUJE ;P
      OKOKO, WRÓCĘ. JEJ <3
      Wyślę ci pierniki jak znajdę. :>
      Tymczasem jakoś w tym tygodnu chcę Cię widzieć na gg. <3
      Feliz Navidad! <3
      Lofffkii ^^

      Usuń
  5. Aaa!
    Ty się jeszcze pytasz czy my chcemy powrotu?
    Wracaj tu jak najszybciej się da ;*
    Wesołych Świąt <333

    OdpowiedzUsuń
  6. Weź karteczkę i długopis: ♥
    1. Napisz imię osoby płci przeciwnej.
    2. Który kolor najbardziej lubisz: czerwony, czarny, niebieski, zielony czy żółty?…
    3. Pierwsza litera twojego imienia?
    4. Miesiąc urodzenia?
    5. Który kolor bardziej lubisz czarny czy biały?
    6. Imię osoby tej samej płci.7. Ulubiony numer?
    8. Wolisz jezioro czy morze?
    9. Napisz życzenie (możliwe do spełnienia!).
    Skończone – zobacz poniżej:
    Odpowiedzi1. Kochasz tę osobę.
    2. Jeżeli wybrałaś /eś:Czerwony – twoje życie jest pełne miłości.
    Czarny – jesteś konserwatywna /y i agresywna /y
    .Zielony – twoja dusza jest zrelaksowana i jesteś osobą na luzie.
    Niebieski – jesteś spontaniczna /y i kochasz całusy i pieszczoty tych, których kochasz.
    Żółty- jesteś bardzo szczęśliwą osobą i udzielasz dobrych rad tym, którzy są w dołku.
    3. Jeżeli pierwsza litera twojego imienia jest:
    A-K – masz w sobie dużo miłości, którą ofiarujesz bliskim i przyjaciołom.
    L-R – Próbujesz cieszyć się życiem na maxa a twoje życie uczuciowe wkrótce rozkwitnie.
    S-Z – lubisz pomagać innym a twoje przyszłe życie uczuciowe wygląda bardzo dobrze
    .4. Jeśli urodziłaś /eś się w:
    Styczeń – MarzecRok minie ci bardzo dobrze i odkryjesz, że zakochasz się w kimś zupełnie nie oczekiwanym.
    Kwiecień – czerwiecTwój związek (uczuciowy) jest bardzo silny, będzie trwał długo i pozostawi wspaniałe wspomnienia na zawsze.
    Lipiec- wrzesieńBędziesz mieć wspaniały rok i doświadczysz dużą zmianę w życiu na lepsze
    .Październik – grudzieńTwoje życie uczuciowe nie będzie zbyt wspaniałe, ale w końcu odnajdziesz swoją bratnią duszę.
    5. Jeśli wybrałaś /eś
    Czarny: twoje życie obierze inny kierunek, co będzie dla ciebie bardzo korzystne i bardzo cię to ucieszy.
    Biały : Będziesz mieć przyjaciela, któremu można będzie całkowicie zaufać i zrobiłby dla ciebie wszystko, ale ty możesz sobie z tego nie zdawać sprawy.
    6. Ta osoba jest twoim najlepszym przyjacielem.
    7. To jest ilość twoich bliskich przyjaciół w twoim życiu.
    8. Jeśli wybrałaś /eś:Jezioro: Jesteś lojalnym przyjacielem i kochanką /iem.Morze: Jesteś bardzo spontaniczna /y i lubisz zadowalać ludzi.
    9. To życzenie spełni się tylko wtedy, gdy wstawisz ten test do 5 innych klubów w ciągu jednej godziny. Jeśli wyślesz je do 10 klubów spełni się przed twoimi następnymi urodzinami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś nominowana u mnie do LBA http://love-is-beatiful-gift.blogspot.com/2015/01/liebster-blogger-award.html. Gratuluje<3!

    OdpowiedzUsuń