środa, 8 stycznia 2014

Mięsięcznica Bloga.:3 Proszę przeczytaj! ♥

Co dzisiaj mamy?
Tak jak w tytule.
Dzisiaj ósmego stycznia mija dokładny miesiąc odkąd wzięłam się w garść i założyłam bloga.
Od czego mam zacząć? 
Chyba powinnam od podziękowań. 
Dziękuję moim 16 obserwatorom:
-Kiarze 453
-Axi Verdas Tavelli
-Carolinie Verdas
-Oli Kowalczyk
-Alexandrze Comello
-Oli a
-Paulinie Verdas
-Scarlett Walker
-Szczurkowi Leoś
-Jor tini
-Evelci Comello
-Nutelli
-Nicoli Verdas
-Fiolet Verdas
-Tini Stoesstel
-Klaudi Jagła

Wszystkim osobą ,które skomentowały:
Scarlett Walker,Annie Komar,Paulinie Verdas,Axi Verdas Tavelli,Natali Małeckiej,Carolinie Verdas,Kate Verdas,Kiarze,Alexandrze Comello,Tynie Navarro,Oli a,Andżeli Verdas,Nice Comello,Martynie Verdas,Tini Verdas,Tini Stoesstel,Naty Lambre Dominiguez,Suzy,Lice P.,Agnieszce Rybickiej oraz każdemu anonimowi z osobna. 

Dziękuję mojej wspaniałej Axi.:* 
Za te wszystkie rozmowy na gg;
Za wspólne prowadzenie bloga;
Za to,że znosiłaś moją niekompetencje jeżeli chodzi o sprawy techniczne;
Za to,że pomogłaś ogarnąć mi wygląd bloga;
I za wspaniałą niespodziankę,którą zgodziłaś się przygotować.♥
Po prostu cieszę się,że jesteś.

Jeżeli chodzi o statystki bloga to jestem wdzięczna za: 
6388 wyświetleń
217 komentarzy(wliczając w to moje odpowiedzi xd )
46 'Taków'
i 3 nominacje do LBA

Dziewczyny! 
Brak mi słów żeby napisać jak bardzo się ciesze,że jesteście.Że czytacie. To naprawdę dużo dla mnie znaczy. Dziękuję nawet jeżeli czytacie i nie komentujecie. Po prostu jesteście. Siedzicie po drugiej stronie ekranu i wyrabiacie sobie opinie na temat moich tekstów. 
To chyba na tyle.Jeszcze raz dziękuję.♥

Zapomniałabym, za szablon dziękuję Dusi. :D 
 
Mam dla was dwie niespodzianki,które powinny ukazać się wkrótce. :3
*czytaj,kiedy wrócę ze szkoły*
Jeżeli pominęłam kogokolwiek lub źle odmieniłam nazwę bardzo was przepraszam. :*
Kocham i całuję  ^^
Do zobaczenia wieczorem ♥



9 komentarzy: