poniedziałek, 10 lutego 2014

20 faktów o mnie i blogu + koniec


1. Zbierałam się aby założyć tego bloga od sierpnia. W październiku natomiast założyłam sobie zeszyt i to w nim powstawały moje pierwsze pięć rozdziałów, na szczęście to,co zostało opublikowane na blogu różni się diametralnie.
2.W pierwszych wersjach opowiadania wprowadziłam Naxi od początku. (poznawaliśmy ich kiedy byli już parą) ale potem zmieniłam zdanie.
3. Na początku zaszczytną role brata Verdasa miał pełnić Diego. Ale po obejrzeniu drugiego czy tam trzeciego odcinka drugiego sezonu wkurzyłam się i zmieniłam go na Federa.
4.Mam dysleksje więc co za tym idzie często robię błędy. Z resztą sami to pewnie zauważacie ale kiedy widzę,że ktoś pisze 'kture' to mam ochotę wyskoczyć przez okno. ;_;
5.Często marudzę,że bolą mnie plecy bo niestety mam skoliozę.
6.Jestem cholernie uparta i kiedy ktoś mówi mi,że czegoś nie zrobię,to zrobię wszystko aby pokazać mu,że się myli.
7.Nieśmiałość jest moją piętą Achillesa. Dlatego niektórzy twierdzą,że jestem aspołeczna.
8.Uważam,że jest we mnie cała masa sprzeczności.
9. Każdy kto spotka mnie i mojego tatę twierdzi,że jestem jego kopią. Nienawidzę tego aczkolwiek nie zaprzeczam.
10. Moje życiowe motto brzmi 'I tak umrzesz.'
11. Mam młodszą siostrę,która jest wredną małpą ale kocham ją najbardziej na świecie i za nic,nikomu nie oddam.
12.Na samym początku nienawidziłam Marco. Miałam ochotę wyrzucić telewizor kiedy go widziałam.
13.Kiedyś z siostrą doszłyśmy do wniosku,że każda para w Violettcie ma podobny styl. Patrzcie np. na Bromi. Kolorami aż od nich biję.
14.Jestem równie ambitna co leniwa.
15.Kocham siedzieć do 3;00 przy laptopie ale kiedy pomyśle,że mogę wstać o 13;00 to coś mnie bierze.
16.Zostałam wegetarianką bo w pewne święta założyłam się z siostrą,że nie tknę mięsa. I tak już zostało.
17.Chciałabym studiować na Oxfordzie. xD
18.Irytuje mnie nie skończona ilość rzeczy i słów.
19. Jestem urodzoną pesymistką.
20. Nienawidzę upałów. Lata mogłoby w ogóle nie być. >.<

OP będzie na pewno. Piszę na konkurs więc przy okazji może zostać opublikowany tutaj. ;3
Twitacam-> zrobię go,niech będzie. xD Ale takie pytanie. Ktoś w ogóle byłby zainteresowany? Duża czcionka bo inaczej nie czytacie . :c 
 W każdym bądź razie odbędzie się on w sobotę o 14:00. :D
Jeżeli komuś coś nie pasuję do śmiało możecie pisać. ^^ Najwyżej się przesunie czy coś.xd

Skoro już dodałam te fakty to możecie pod postem zadawać mi jakieś pytania,jeżeli chcecie. :3
Zaktualizuje post później żeby nie zaśmiecać bloga. c; 

Czego się tyczy dryga część tytułu? Doszłam do wniosku,że wrzucam co chwile jakieś bezsensowne posty. Od dzisiaj z tym kończę. :D

SPAM ;
 http://leonymaxi.blogspot.com/2014/02/rozdzia-piaty-dwie-krople-wody.html <-nowy rozdział. ;3
 http://revievs-and-biographies.blogspot.com/<- pojawią się dzisiaj pierwsze recenzje  :3
 http://naglowki-blog.blogspot.com/2014/02/36-37-clara-3.html  <- dodałam 2 nowe nagłówki gdyby chciał ktoś zobaczyć.
 http://batsophies.tumblr.com/<-mój tumblr xd

Życzę Wam miłego poniedziałku. ♥  A ja idę biegać. ;_; Życzcie mi powodzenia.xD

34 komentarze:

  1. O jejciu. Ile informacji o mojej kochanej Sophie xd
    Naprawdę, o niektóre z nich nigdy w życiu bym Cię nawet nie podejrzewała.
    Ty masz dysleksje? Ja nie ogarniam..... To ja może też mam, ale mi jeszcze nie zdiagnozowali? XD
    Kto wie? ;c

    I zapamiętaj sobie Aniele Ty mój, że ile byś tych wad nie miała, ja i tak kocham Cię całym serduszkiem, najmocniej na świecie i to się nie zmieni. Ciocia znów jest z Ciebie dumna. Trzeba mieć trochę odwagi żebytak otwarcie i szczerze o sobie pisać. Wiesz mamy wiele wspólnego. Ale ja to czułam od początku.


    Dulce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja kochana Sophie jest dziwna. XD
      No podobno mam. [nawet gdzieś mam papier,który to potwierdza ] Ale piątka z polskiego jakimś cudem jest. :D
      Jeju tych wad to mogłabym jeszcze wymieniać i wymieniać. ;3
      Muszę się z Tobą zgodzić,ponieważ sama mam takie same odczucia. ♥

      Usuń
  2. No widzisz?
    Piątka z polskiego? Bravo, jestem dumna! <3
    Nie jesteś dziwna. Jesteś po prostu inna. Wyjątkowa, jak ja XD
    Z resztą osoby normalne są nudne, więc wiesz ; 3333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ dziękuje Ciociu. :D
      I ta skromność.XD
      Oczywiście,że są nudne. ^^

      Usuń
  3. Och, jak dobrze, że zmieniłaś Diego na Fedusia, jakoś za tym pierwszym nie przepadam ;)
    Jakbyś nie mówiła, że masz dysleksję, to nikt by się pewnie nie skapnął, bo nie robisz błędów, jak już to takie jak każdy ;))
    Haha mam tak samo, tylko, że ja podobno jestem kopią mamy ;D
    A co Ty do Marco miałaś, taki fajny z niego chłopak ? ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no i jestem baardzo zainteresowana twitcamem, już zagłosowałam ;)

      Usuń
    2. Ja mam do Diego mieszane uczucia. xD
      Wstawię kiedyś moją prace z polskiego i wtedy się dopiero przekonasz jak potrafię skaleczyć nasz piękny język. :D
      Ja w ogóle nie jestem podobna do mamy. Kompletnie nic,zero. ;P
      Już się do niego przekonałam. Na szczęście. ;D
      Na moją Carolinkę zawsze można liczyć.♥

      Usuń
  4. Świetny post <3
    Teraz to wiemy duuuużoooo o naszej kochanej Sophie *-*
    Sophie mam pytanko xD
    Czy Twitcam mógłby być trochę później?! ^-^
    A tej drugiej części tytułu to się przestraszyłam ;O
    Linki do blogów <3________<3
    Te amo muuuchooooo *-*
    Buziak ;***
    ~~Kate Verdas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. ♥
      Po raz kolejny stwierdzam,że jestem dziwna. Ale mi to nie przeszkadza.xD
      Nie mam nic przeciwko. Ale o której konkretnie? :3 Niestety czas mam tylko do 17. :/
      Koooocham. ;*

      Usuń
    2. Nie ma za co *-*
      Ja też jestem dziwna i poza tym mega zboczona.. ;P
      Dziwność to nasza wspólna cecha xD
      Nieśmiała tż czasami jestem ;/
      Ja wiem może 15:30?
      Ale nie musisz, bo nie mam pewności czy zdążę xD
      Mam nadzieję, ale się okaże ;D
      Ja kocham bardziej <333
      Buziak ;***
      ~~Kate Verdas
      P.S. Powiem Ci w sekrecie, że jesteś wspaniała, masz ogromny talent i chciałbym być tak cudna jak Ty *-*
      P.S. Mam nadzieję, że nie tylko ja jestem zboczona xD <69

      Usuń
    3. Niech będzie o 15;30 :D
      Zawstydzasz mnie. xD Ale dziękuję. ♥
      Nie,nie tylko ty jesteś zboczona. ^^

      Usuń
    4. Okey ;D
      Mam nadzieję, że zdążę ^-^
      Nie ma za co <333
      Och... To dobrze, bo już się martwiłam xD *-*
      Buzia ;***
      ~~Kate Verdas

      Usuń
    5. Wiesz, że Lodo też ma Twitcam w sobotę o 15? <3

      Usuń
    6. Tak? Nie ładnie z jej strony. xD
      I cóż to teraz zrobić? ;-;

      Usuń
    7. Podobno tak xD
      No nieładnie ;P
      Ale co my teraz zrobimy?! ;c
      Wiem! <333
      Razem z Sophie oglądamy Twitcam Lodo *-*
      A tak serio to nie wiem x

      Usuń
    8. * xD
      Przesyłam buziaczki <333
      ~~Kate Verdas

      Usuń
  5. Widzę, że podobne do siebie jesteśmy!
    Urodzona pesymistka, to właśnie ja!
    Bardzo chętnie wezmę udział w Twitcamie!
    Ty nieśmiała?! Nie zauważyłam...
    Tym końcem to mi stracha narobiłaś, nieładnie, oj nie!
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło. ;D
      Cieszę się,że będziesz. :*
      Oj, zdziwiłabyś się jaka potrafię być cicha. :3
      Mam nadzieje,że aż tak bardzo się nie wystraszyłaś. ;D
      Koooocham♥

      Usuń
  6. fajnie się czyta informacje o jednej z ulubionych bloggerek
    gdy przeczytałam tytuł bałam się że kończysz z blogowaniem i kiedy w chodziłam miałam już w głowie gotowy referat aby cię przekonać abyś została
    na szczęście to nie oto chodziło...
    pod pewnymi względami jesteśmy do siebie podobne
    ale pod jakimi to nie zdradzę...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna z ulubionych? Jak miło. ♥
      Na razie nie mam zamiary odchodzić. :D Za dobrze mi z Wami. ;*
      Tajemnica? Uwielbiam sekrety. XD

      Usuń
  7. To dobrze, że nie zamierzasz odejść, nie możesz mnie tu samej zostawić xd
    Sprawdź tamtego posta odpowiedziałam na nurtujące Cię pytanie, gdzie mieszkam.
    No i zadałam własne, a co XD Żyjemy w wolnym kraju ;D hehehehe xd
    Co by Ci tu jeszcze nabazgrać? Te amo Sophie ;* XD
    Twa kochana ciocia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogłabym mojej Cioci zostawić same na pastwę okrutnego bloggera. xd
      Ja na nie odpowiedziałam. :D
      Obiczam te <- po bułgarsku. Sophie szpani językami. ^^

      Usuń
  8. A, no i wiem...
    Skromność to moja wrodzona cecha XD





    Szkoda, że w realu nie mam tyle pewności siebie, ale cóż.....



    W Tesco jest już lepiej XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe fakty noooo xD
    Oo, ja też mam skoliozę, masakra -.-
    Nie jestem sama na bloggerze :D
    Wiesz, ja też bym nie zauważyła, że masz dysleksję, gdybyś nie napisała :) Bo piszesz taaaak cudnie <33333
    Ej a ja już myślałam, ze koniec bloga o.O
    Masz szczęście, że nie :D
    Kocham cię <3333333

    [Skomentowałam rozdział 19, taak, mam szybki zapłon :D]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie możemy marudzić razem. :D
      Na razie mogę zapewnić,że nie myślę o końcu historii. ^^
      Ja Ciebie też.♥

      Usuń
  10. Biedronkę powiadasz?
    My na pewno nie jesteśmy naprawdę spokrewnione?

    Skąd wiedziałaś, że w Biedronce czuję się najlepiej i najchętniej tam kupujemy rodzinką mą dość liczną.
    I wcale nie tylko dlatego, że są tam 'codziennie niskie ceny' XD


    Normalnie nasze duszyczki są chyba połączone.
    Ich liebe dich, Sophie.

    Też zaszpanuję językiem, a co xd
    Swoją drogą nienawidzę niemieckiego, w ogóle mi się nie podoba, ale cóż zrobić, że uczyć się go muszę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście,że jesteśmy spokrewnione. ;D Tylko przez bloggera. ^^ Ale w razie czego muszę spytać mamę czy gdzieś w jakiś zakątkach polski mam jeszcze jakąś rodzinę. ;3

      Chyba przeczucie. xd Ja się pochwalę bo w mojej ukochanej dziurze są aż dwie biedronki. :D

      Już miałam na Ciebie krzyczeć za ten niemiecki ale po ostatnim zdaniu ta myśl odleciała ode mnie niczym... I teraz nie mogę znaleźć porównania. XD
      Jeżyk niemiecki to zło w czystej postaci. ;_;

      Usuń
  11. Ja to wiem.
    Już któryś chyba 9 rok się go uczę.
    Ten język jest taki twardy i niesamowicie trudno mi przychodzi nauka go.
    Chociaż z ostatniego sprawdzianu miałam 4 i pół. Patrz jaką masz mądrą ciocię ;D
    Ale (do angielskiego nic nie mam) wolałabym się hiszpańskiego uczyć.
    Coś nie coś z niego umiem, tak czy tak, ale to tylko tyle co się sama nauczyłam, tak wiem, zdolna jestem.
    Więc teraz w o wiele płynniejszym i ładniejszym języku...

    Ti amo Sophie >>włoski xd<<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyrazy współczucia! Ja mam go dopiero od lat dwóch i nawet się przedstawić nie umiem. xD
      Ciocia uwierzy,że je też. ;D
      Ja angielski uwielbiam. ^^ Do tego stopnia,że pani każe mi czytać książki w tym zacnym języku. :3
      Aczkolwiek zgadzam się z Tobą,że hiszpański byłby świetną rzeczą do nauki. :>
      Szeretlek ->po węgiersku ♥

      Usuń
  12. No wiem, że się ze mną zgadzasz, jakby inaczej xd
    Anegdotka, która wcale nie jest śmieszna, ale z życia Twojej cioci wzięta, jest pod tamtym tematem, tak w końcu ją napisałam, sorry, że tak późno, ale sama rozumiesz. Szkoła. Ja niestety już po feriach jestem. Sama sobie współczuję XD
    No a później u mojej siostrzyczki byłam w odwiedziny, śmiechu było co nie miara.
    My we dwie nigdy się nie nudzimy ;D


    Tak na marginesie pisząc siostra miałam na myśli najlepszą przyjaciółkę xd
    To tak dla wyjaśnienia.
    Z resztą nie sądzę aby interesowało Cię moje dzewko genealogiczne, czytaj rodzeństwo. Czy je mam, a jeśli to ile, więc nie będę Cię zanudzać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też Ci współczuje. A za tydzień o tej porze będę współczuła sobie.xD
      Ach jak ja się cieszę na powrót do szkoły. ;_;
      U mnie wczoraj była BFF wraz z moim kuzynem. Taki się z nich psiapsiółki zrobiły,że teraz razem biegają. :D
      Nie wiem dlaczego ale wydaje mi się,że albo jesteś jedynaczką albo najmłodszą z rodzinki. xd
      Wybacz jeżeli się mylę. Niestety nie mam daru do zgadywanek. :3

      Usuń
  13. Owszem, tym razem niestety się pomyliłaś.
    Ale nie masz za co mnie przepraszać, z resztą i tak nie potrafiłabym się na Ciebie gniewać.
    Nie jestem jedynaczką, wręcz przeciwnie. I najmłodsza też nie jestem ;))
    To tylko przypuszczenia były z Twojej strony, czy coś w moim zachowaniu sprawiło, że tak pomyślałaś?
    A Ty masz tylko siostrę, młodszą co nie? XD
    Zamieniłabym się z Tobą. ;D
    Ale tak serio to mimo wszystko bardzo kocham moje rodzeństwo. Choć może nie okazuję im tego za często. Ale to głównie dlatego, że są bardzo denerwujący XD

    Ale nieważne. Jak będziesz chciała szczegółów, o liczbę i dokładniejsze opisy, to jestem skora się wygadać. Ale to tylko jeśli rodzeństwo cioci Cię interesuje ;33333


    Ps; żeby tak nie skakać między tym tematem, a tamtym, to:
    -będziesz mi kiedyś musiała opowiedzieć te swoje historie z biologii i nie tylko, jeśli nie publicznie, to coś wymyślimy- gg, czy coś xd
    -miło, że 'wysłuchałaś mojego lamentu o historii koloru oczów mych' XD
    -co do tego, że chciałabyś zobaczyć moje oczy na żywo, to wiesz bądź zawsze gotowa. Nie znasz dnia, ani godziny, a nóż się kiedyś spotkamy ;P Ale pamiętaj żeby się dobrze przyjrzeć ;))

    I najważniejsze. Bratanico kochana Ty moja. Pamiętaj, że jak będziesz mieć jakiekolwiek zmartwienie to pisz śmiało do cioci. Zawsze znajdę dla Ciebie czas. Jak coś Cię będzie męczyć, nie dawać Ci spokoju, pamietaj, że ciocia Cię zawsze 'wysłucha'. Wal do mnie ze wszystkim. Nawet z opowieściami ze szkoły, bo Twoje opowieści nigdy nie będa dla mnie nudne. Możesz się zwrócić do mnie z każdym najmniejszym i największym problemem, zmartwieniem. Pamiętaj o tym.
    Dlaczego to piszę? Mam kilka powodów.
    Wiem, że czasem łatwiej wygadać się komuś 'obcemu'. Bo chodź nasze duszyczki są spokrewnione, a my się świetnie rozumiemy, to właściwie jesteśmy dla siebie wciąż obce. I nie chodzi mi tu o fakt, że nie spotkałyśmy się w rzeczywistości. Ale ja wiem, że możemy to zmienić <3
    Po za tym chciałabym Ci pomóc. Jesteś raczej pesymistką. Nie mówię, że to zmienię, ale mogę spróbować c'nie? ;D I tak jak ty swoimi rozdziałami wyleczyłaś mnie z trosk, tak i ja chciałabym Cię wesprzeć dobrą radą. Nie ukrywam, że jesteś dla mnie bardzo ważną osobą. Ważniejszą od wielu, które znam w rzeczywistości. Dlatego wal do cioci ze wszystkim, bo ja nigdy nie będę miała Cię dość.


    To głupie i trochę dziwne, że się tak do Ciebie przywiązałam. Ale stajesz się dla mnie trochę jak młodsza siostra. Młodsza w przenośni i dosłownie, bo żyję na tym świecie nieco dłużej...
    Tak, 'na zawsze stajesz się odpowiedzialny za to, co oswoiłeś'......
    A czy moja kochana bratanica Sophie, da się oswoić? <3


    Kochająca ciocia ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co jestem o tyle 'nieobliczalna',że zawsze posądzam kogoś brak rodzeństwa. Takie małe zboczenie 'zawodowe'. xD
      Niestety los obdarował mnie tylko jedna siostrą ale mam jeszcze taką wspaniałą Ciocie. Może kojarzysz? :D

      Oczywiście,że mnie interesuje, [uwaga teraz ujawnia się moja ciekawska natura]

      Od dzisiaj będę patrzyła wszystkim głęboko w oczy. ^^

      Jeju. Po raz kolejny mnie rozczulałaś. Ja Ty to robisz. No jak? ;D
      Bardzo,bardzo chciałabym to zmienić. ♥
      Możesz spróbować. Kto wie,może akurat Tobie się to uda? :3 Wielu próbowało,niestety wszyscy polegli.
      Dla mnie również stajesz się kimś ważnym. Moje przywiązanie do Cioci rośnie z każdym dniem,godziną,minutą.
      Pragnę cię zapewnić,że również możesz do mnie przyjść ze wszystkim. Dosłownie z każdą drobnostką,problem i radością. Nie ma w zwyczaju nie wysłuchiwania do końca więc możesz być spokojna. ;)
      Twoja bratanica już jest prawie oswojona. ♥

      Uwielbiająca bratanica. ♥

      Usuń