piątek, 7 marca 2014

Wyniki konkursu ^^

Wiem, że czekaliście na nie z niecierpliwością.  Ale zaszły drobne zmiany.
Dostałam tylko sześć prac. Nie winie Was, naprawdę. Widocznie nie spodobała Wam się moja koncepcja. xD Cóż takie życie. :D Z uwagi na to postanowiłam przyznać tylko trzy pierwsze miejsca. :>
Wiem, że kręcę i kręcę, ale chyba mi to wybaczycie, nie? :D Mam nadzieje, bo biorąc pod uwagę wszystkie za i przeciw doszłam do wniosku, że trochę za bardzo nakombinowałam, więc jutro, najpóźniej w niedziele spodziewajcie się rekompensaty w postaci nowego konkursu. Tym razem obiecuje, że nie będę za bardzo utrudniać. :D Pozostawię przy nim tylko nagrodę publiczności bo niestety tutaj nie udało mi się tego zrealizować. :) Także wyczekujcie. :)

Nadszedł czas na to po co tutaj przybyliście. Jak to groźnie brzmi. xd
 Ale jak coś się robi to trzeba zrobić to dobrze więc...
Uwaga! Uwaga!
 Ja Sophie Verdas,urodzona ósmego maja roku tysiąc dziewięćset dziewięćdziesiątego dziewiątego w Polsce ogłaszam iż pierwsze miejsce w konkursie na One Parta zajmuję....
                                                            
                                                            Alexandra Comello
Zachwyciłam się od samego początku. Bardzo lubisz trudne tematy. I świetnie sobie z nimi radzisz. Bez dwóch zdań wiedziałam, że Twoja praca znajdzie się na podium. Nie było innej opcji. Dla mnie wszystko co piszesz jest perfekcyjne. Nie zapominaj o tym. Mi oczywiście najbardziej spodobała się końcówka. ^^

Słyszycie te brawa i wiwaty?
Jeżeli nie to dobrze bo nie macie oznak schizofrenii. A jeżeli tak to jeszcze lepiej bo to oznacza,że macie bujną wyobraźnie. :D

A teraz na serio. Moja głupota Was nie przeraża? XD

Dobra czas na miejsce number 2. :D
Zdobył je (werble,proszę).....
                                                                      Misiek
                                                    (szerszej publiczności znana jako Dulce)
 Czekam na Twój zawał.  Wiesz, że tak bardzo mocno kocham te parę. W Twoim wykonaniu są cudowni. Nawet nie próbuj zaprzeczać. Zabraniam. Jak dla mnie Twoja praca to kolejny przykład niesamowitego talentu. Nie będę się tu bardziej produkować, wstawię ci porządnego koma kiedy go opublikujesz na blogu.  :P

Natomiast trzecie miejsce zajęła...
                                                             Agnieszka Pasquarelli
Co mogę powiedzieć? Obydwie prace skradły me serduszko, ale to OP, kończące się niezbyt szczęśliwe opanowały większą jego część. Muszę przyznać, że napisałaś chyba o najbardziej oryginalnej parze. W życiu nie postawiłabym na takie połączenie, ale jestem jak najbardziej za.

A teraz nagrody :D Jak mówiłam uległy one małej zmianie.
Miejsce I-kolaż,dyplom,polecenie bloga przez 3 tygodnie,opublikowanie pracy na obu moich blogach oraz masz możliwość wcześniejszego przeczytania rozdziału  na 'Teraz wiem,że...' i na 'Saber..'
Miejsce II- kolaż,dyplom,polecenie bloga przez 2 tygodnie,możliwość wcześniejszego przeczytania rozdziału  na 'Teraz wiem..' i  na 'Saber...'
Miejsce III-kolaż,dyplom,polecenie bloga przez tydzień, masz do wyboru wcześniejsze  przeczytanie rozdziału na 'Teraz wiem..' lub na 'Saber...'

Wszystkie dziewczęta proszę o zaspamowanie mi informacjami pod spodem.
Czyli z kim ma być kolaż,dyplom oraz link do bloga i czy chciałabyś przeczytać kolejny rozdział wcześniej. :)
Pozostaje mi jeszcze raz pogratulować. Wszystkie odwaliłyście kawał dobrej roboty. ♥

Prace opublikuje najprawdopodobniej jutro. :) Będziecie mogły razem ze mną zachwycać się ich geniuszem. :D

Dziewczyną, które nie zdobyły żadnych miejsc chciałabym powiedzieć, że KAŻDA z waszych prac mnie urzekła, ale trzeba było wybrać. I ja niestety musiałam to zrobić. Pamiętajcie, że jesteście niesamowite i pod żadnym pozorem nie możecie przestać robić tego co kochacie. ♥ 

8 komentarzy:

  1. Aaaa ! 3 miejsce ^^ Jestem bardzo heppy *.* Hmm..Kolaż z Violettą a dyplom z Fede ^^ Oczywiście chce przeczytać wcześniej rozdział, na tym blogu ;D. I proszę polecić tego bloga ^^
    http://auslly-story.blogspot.com/
    Pozdrawiam, Agnieszka P.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz jaki jest w tym wszystkim problem? JA też wysłałam pracę, a mam taki sam nick jak moja poprzedniczka :-P Wiem, że to jej praca zajęła 3 miejsce, ale pisałaś też, że wysłała 2. Druga jest moja? Nie kumam XD

    Aga ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, przepraszam. Namotałam. Druga najwyraźniej jest twoja. Coś mi właśnie nie pasowało a teraz wszystko jasne. Ach,jestem cholernie nie ogarnięta. Przepraszam jeszcze raz. :>

      Usuń
    2. Szczerze mówiąc to ja wysłałam 2 prace xD Jedną o Naty i Marco i drugą o Fede i Violi :P

      Usuń
    3. Tym razem ogarnęłam mojego g-maila. XD
      Zgadza się, od ciebie dostałam dwie pracę a od drugiej Agnieszki o Fedecesce. :3333
      Już mi wszystko gra. Było małe zamieszanie, ale już jest oki. :D

      Usuń
  3. A teraz brawa dla mnie- drugie miejsce xD
    No, dobra, dobra już wystarczy spokojnie XD

    A tak serio to bardzo się cieszę xD Miło mi, że moja praca Ci się spodobała. Przegrać z kimś tak utalentowanym jak Alexandra Comello (którą oraz jej twórczość podziwiam) jest zaszczytem <3
    Zajęłam wysokie drugie miejsce. Jest to dla mnie szczególne osiąsgnięcie, zważywszy na to, że dopiero zaczynam, a to był mój pierwszy one part. Tymbardziej miłe zaskoczenie ;33333

    Gratuluję zwyciężczyni oraz Agnieszce, która zdobyła brąz <3

    Oczywiście chcę przeczytać wcześniej rozdziały z Twoich blogów. Kolaż? Hmmmm.....
    Poprosiłabym jakiś bardzo ładny z Fedaty <3333
    Dyplom? Może z..... hmmmm.... a też z nimi XD
    Jeśli chodzi o polecenie bloga, chyba nie muszę mówić ktorego, co? ;3333
    Ultimo besarte oczywiście <3


    Jeszcze raz dziękuję, gratuluję pozostałym dziewczyną i jaram się srebrem XD
    Pozdrawiam
    Dulce

    OdpowiedzUsuń
  4. Przegrałam :-(
    Cóż mówi się trudno i żyje się dalej....
    Gdybym wiedziała jakie sławy tu startują to bym się w kąt schowała.
    Z całego serca gratuluję dziewczyną, tym przegranym również.
    Co tu dodać?
    Wybij do mnie na konkurs ;-)
    federico-story.blogspot.com
    Całuję :*

    OdpowiedzUsuń