poniedziałek, 19 maja 2014

Wyniki ankiet, czyli co gdzie i kiedy. + kilka spraw organizacyjnych

Nie chciałabym jakoś specjalnie przedłużać i zarażać Was moim podłym humorem, więc po prostu przejdę do rzeczy. 

Z niewielką, bo tylko trzygłosową przewagą wygrała Candy, której serdecznie gratuluje. :) Co za tym idzie drugie miejsce otrzymuje Iodine. Obie prace były niezwykłe, prawda? I każda z nich miała coś w sobie, jednak ja miałam swojego faworyta. Ale kto nim był? To pozostanie moją słodką tajemnicą. ;)

Natomiast z trochę większą, bo przewagą czterech głosów, uhonorowaliście Frucie nagrodą publiczności. Serdecznie gratuluje córciu. ♥ Zasłużyłaś. :D

Jeżeli chodzi o nagrody, to żadnych dyplomów i żadnych kolaży nie przewiduje. Wychodzą mi gorzej niż źle, więc się za to zabierać pod żadnym pozorem nie będę. Poza tym czas mnie goni (chyba wiecie jak to jest pod koniec roku szkolnego).
A więc:
Candy, jeżeli sobie życzysz to na e-maila prześle ci najnowszy rozdział na Ziemi i Saberze, kiedy je napiszę, oczywiście. :) + reklama bloga przez 3 tygodnie.
Iodine, ta propozycja dotyczy również Ciebie, tylko, że reklama potrwa 2 tygodnie.c;
Wyłupkowata, Ty, kochana możesz sobie wybrać. Rozdział na Ziemi czy Saberze. :) I reklama bloga przez tydzień, oczywiście jeżeli takowy posiadasz. Jeżeli nie, wymyślimy coś innego. :)
Frucia, ty skarbie również możesz sobie wybrać. Reklama będzie widnieć przez 5 dni, obydwu blogów, oczywiście. 

Dziewczyny, bądźcie tak dobre i pozostawcie linki pod tym postem, dobrze? :) Dziękuje serdecznie. :>
 I jeżeli ktoś ma jeszcze jakiś ciekawy pomysł na nagrodę to chętnie skorzystam. ;)

A teraz coś, co wszyscy lubimy najbardziej czyli sprawy organizacyjne.

W sumie nie ma ich zbyt wielu. Prawie wcale, wręcz.
W najbliższym czasie spróbuje ogarnąć trochę playliste i pouzupełniać zakładki, może trochę z nich pousuwać. Zobaczymy. ;)
Jednakże nie zdziwcie się jeżeli pewnego pięknego dnia blog na chwile zablokuje. ;)
To jest chyba najważniejsze, po prostu nie chce jakiegoś wielkiego zdziwienia dlaczego nie możecie się dostać.

I gdyby ktoś wyrażał chęci, to na Saberze jest już rozdział 12. c;

Wszystko, dziękuję.
Miłego dnia.

5 komentarzy:

  1. Gratuluję wszystkim ;)
    A 12 przeczytam jak znajdę chwilę xD Może jeszcze dzisiaj :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasne, że chcę :D Wiadomo ;)
    Co do bloga, to sądzę, że znasz, ale skoro taki wymóg, to:
    www.leonettadestiny.blogspot.com
    Gratuluję raz jeszcze wszystkim dziewczynom, i tym, co głosowali na mnie, chociaż wciąż nie sądzę, że zasłużyłam. Cóż, nie mogę Was zawieść i postaram się pisać coraz lepiej. ;D
    Candy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Udało się!
    Zasłużyłam? Nie wiem. Inne prace też były wspaniałe.
    Gratuluję zwycięzcom i również tym, którym niestety się niestety się nie powiodło.
    Następnym razem będzie lepiej ;-)
    A ja? Reklama dwóch blogów *.* Cud cudów.
    A rozdział? poproszę z "Saber y decidir..." - ta historia jest tak tajemnicza, że aż wkurza XD
    Ale i tak jest najgenialniejsza! Właśnie idę skomentować!
    Dziękuję wszystkim, którzy na mnie głosowali :*
    Nie skomentowałam waszych prac... przepraszam.
    Ale Frucia powraca, obiecała sobie poprawę!
    Twoja niegrzeczna Córcia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak...
      Zawsze o czymś zapomnę XD
      Oto linki (jak wymóg to wymóg)
      http://federico-story.blogspot.com
      http://violetta-about-italians.blogspot.com

      Usuń
  4. Dziękuję!!
    Ale mam zaciesz.
    Pozostałe prace były świetne, naprawdę.
    I tak posiadam bloga, a nawet dwa (wybierz, który chcesz do reklamy)
    the-angels-my-history.blogspot.com
    violetta-cmz.blogspot.com
    Sorry, że nie linki, bo jestem na telefonie.
    Pozdrawiam xoxo

    OdpowiedzUsuń