poniedziałek, 12 maja 2014

Wyniki konkursu :D

Najpierw jak przystało na porządnych ludzi wypadało by się przywitać, prawda?
A więc witajcie dobrzy ludzie! Jak mija wam życie? Świetnie. To się się ciesze. :D

To było...dziwne. Cóż,takie życie z Sophie.
Wiecie,ze was kocham, nie? Fajnie,że zdajecie sobie sprawę o mojej bezgranicznej miłości.♥
Tyle cukru.XD

Dobra a więc prac dostałam 6. :)
Za wszystkie serdecznie dziękuję dziewczyną, a teraz do rzeczy. :D
Dwie najlepsze według mnie prace, będą walczyły o pierwsze i drugie miejsce. Trzecie wybrałam sobie sama. A co tam. XD Z pozostałej trójki to wy wybierzecie najlepszą, jasne? Mam nadzieje. :D Jak nie to zawsze możecie zapytać, ale sądzę, że kiedy zobaczycie ankiety to wszystko się wyjaśni. :)

Okej, do rzeczy, bez zbędnego przedłużania i tak dalej. :)
 
Dwie najlepsze prace należą do Candy i Iodine. Dziewczyny odwaliły kawał dobrej roboty. :D
Natomiast trzecie miejsce zdobyła Wyłupkowata.
'Nagroda publiczności' należy do Was. Jestem ciekawa, którą z prac wybierzecie. :)

Jeżeli chodzi o nagrody i tak dalej, to wszystko omówimy w poście kiedy ankiety się zakończą. ;3
Krótko, zwięźle i na temat ludziska. To tyle ode mnie na dzisiaj. c;
Ankiety i prace już zaczynam wrzucać.
Miłego wieczoru. ♥

6 komentarzy:

  1. Czekam z niecierpliwością na OS ♥ Napewno są świetne♥i mam wielką nadzieję że wstawisz ja dziś♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie omieszkam stwierdzić, że moja praca jest beznadziejna. Oddaję pierwsze miejsce bez ankiet :<
    Ale dziękuję Soph!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wmawiaj sobie. :P
      Ależ nie ma za co, zasłużyłaś. ;3

      Usuń
  3. Ja tam też twierdzę, że praca niezbyt dobra. Ale, nie będę się kłócić, bo mogłybyśmy bez końca.
    Kocham Cię. ;*

    OdpowiedzUsuń