środa, 4 czerwca 2014

"Iść za marze­niem i zno­wu iść za marze­niem, i tak zaw­sze aż do końca."

Co nie, że fajny tytuł? :)
Dobra miśki, nie wiem czy się domyślacie czy nie, po co właściwie do Was piszę. Pewnie nie, ale zacznijmy od początku.
Przede wszystkim chciałabym Was najserdeczniej w świecie przeprosić i podziękować.
Za co przeprosić?
Za to, że prawdopodobnie do końca przyszłego tygodnia nic nie napiszę. Chyba nie muszę Wam mówić, jak to jest pod koniec roku, z wyciąganiem ocen. A zwłaszcza jeżeli z każdego przedmiotu nauczyciele wymyślają jakieś durne projekty na koniec. Jak tu ich nie kochać? Pięknie jest jeszcze odrabiać lekcje i piszę tutaj zupełnie konspiracyjnie, żeby mama nie widziała. Do tego jeszcze bardzo ważny występ z kółkiem teatralnym i tak dalej, i tak dalej. Mam ogromną nadzieje, że zrozumiecie.
Wiem, że jestem okropna, i paskudna, ale piszę w każdej wolnej chwili i kiedy wszystko się uspokoi obiecuje poprawę.
Tylko czekać na wakacje. Ja odliczam, nie wiem jak wy. :D
A poza tym wiecie, że Was kocham o taaaaaaak. <333333 I dziękuje.
Dla tych niezorientowanych. W niedziele jest 8, czyli dokładnie sześć miesięcy Ziemi, która jest niebem i rocznica mojego pisania.
Tyyyyle radości. <333
Dziękuje z całego, drobniutkiego Sophiowego serduszka. Nie wiecie ile to dla mnie znaczy. Chciałabym podziękować tutaj każdemu z osobna i wszystkim razem, ale czasu brak (ach ten WOS ;_;)
Wiecie, że Was uwielbiam, prawda? Mam nadzieje, misiaki, słoneczka, żabki, pieski, chomiczki, koteczki i czego jeszcze sobie byście nie życzyli. :D
Kocham Was. <33333 
I teraz to, co lubią wszyscy. Jakieś specjalne życzenia odnośnie tego dnia? :) Cokolwiek? :3
Moja siostra zaoferowała się, że jakbyście chcieli Twitcam, to ona jest chętna. XD
Jeżeli wpadniecie na jakiś pomysł, to zrobię aktualizacje i tyle. :)
I takie info, które zapewne Was ucieszy. Już wiem w którym rozdziale będzie Leonetta, ale Wam nie powiem. Buhahaha, zła jestem. XD
Miłej nocy czy tam dnia. <3333333333

Z serii ogłoszenia parafialne: Dodałam zakładki-LBA, Piosenki, OP-konkursy, odświeżyłam Bohaterów i playlistę. :)



I widzieliście? Nikoletta odchodzi. ;c
 Może to nie jest ani czas ani miejsce ani pewnie tego nie przeczyta...
Ale kochana, w moim serduszku zawsze będzie miejsce dla Ciebie.
Nie mam słów, po prostu nie mam. 

15 komentarzy:

  1. Znam ten ból. U mnie też wariują. Dzisiaj miałam poprawę z muzyki, muszę jeszcze napisać referat, w poniedziałek kartkówka z niemieckiego, we wtorek poprawa z matmy, w środę sprawdzian z biologii, jutro angielski, do tego akademia... masakra -.- Także cię rozumiem.
    Nie śpiesz się, my poczekamy ;)
    Kocham cię <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zapominajmy o projekcie z matmy. ;________________________;
      Nie, nie ogarniam. Jak i po co, ale jak trzeba to trzeba c'nie. :D
      Ja Ciebie też, siostrzyczko. <3333

      Usuń
  2. Koniec roku -,-. Nienawidzę tego.
    Ej, ja poczekam na rozdział :-). Jesteś na sto procent pewna kiedy będzie Leonetta?! Bo mam wrażenie,że parę razy Ci się pozapominało XD
    Wiesz... gratuluję Ci najserdeczniej pół roku blogowania! Wiesz co mój móżdżek ogarnął? JA założyłam bloga dwa dni wcześniej niż ty XD. Podwójne święto dla mnie :D.
    Twitcam? Jak najbardziej, będę! Na nic więcej pomysłu nie mam.
    Może pomożesz (znów XD) coś ogarnąć? Konkretnie właśnie ten twitcam, bo może tez bym zrobiła?
    Nikolettta odchodzi... świat się powoli kończy...
    Kocham <33333333

    Twa Córcia ;*

    PS. Tam wyżej ciocia/siostra zapomniała o podpisie XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już dziś <3
      Siedźmy w tym bagnie jak najdłużej ;-)
      NAAAJLEEEEPSZEEEGOOO!

      Córcia ;*

      Usuń
    2. Ja też nie. -.-
      Ale w piątek byłam na PaT'cie, więc myślę, że jakoś przetrwam. :>
      Pozmieniało mi się 5959221 razy. XD
      Ale tak, tym razem jestem pewna. Mam wszyściutko przemyślane itd.; nawet pokrótce rozpisałam sobie rozdziały. XD Także Leonetta już tuż tuż. :>

      Usuń
  3. Oj ja też już odliczam do tych upragnionych wakacji !
    Zawsze koniec roku jest taki męczący tyle sprawdzianów i wszystkiego :(
    Nikoletta odchodzi ;(
    Też mam tyle popraw i tych głupich sprawdzianów, że już nie mogę !
    No ale nic czekam na rozdział :D
    Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy chyba odlicza do wakacji.
    Oczywiście że się nie gniewamy i rozumiemy, w końcu też chodzimy do szkoły. ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozumiem Cię ;/ Mi każdy nauczyciel z osobna kazanie urządza, że '' jestem leniem'' i do tego moja mama stanęła po ich stronie ;D A do tego moja skleroza przechodzi sama siebie xD Jakimś cudem wytargowałam sobie trochę czasu przed komputerem. ( Moja słodkie oczka zrobiły swoje ;3
    Gratulacje z okazji pół roku tego cudownego bloga!
    Pozdrawiam i życzę weny :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ha ! Specjalnie czekałam do 8 czerwca xD
    Rozumiem cie mam podobnie xD Bo ja kocham moich nauczycieli a zwłaszcza moją panią od chemi -,- dobra przejdźmy do rzeczy! Kochana Soph! Jejku to 6 miesięcy ....naprawdę 6 miesięcy ?! No to Gratuluję kochana ♥ Dziękuję ci za wszystko i mimo iż czytam twoje dzieła od jakiś 2 miesięcy to i tak ci dziękuję za wszystko i przede wszystkim za to że mogę czytać twoje dzieła♥ nie jestem dobra w wypowiedziach jestem wręcz beznadziejna ale i tak musiałam to napisać♥ Uwielbiam cię wiesz?
    #Shopienator4ever ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D
      Ja mam akurat ogarniętą chemiczkę. :)
      Szybko zleciało, naprawdę, szybko. :> Dziękować. ♥
      Wiem. ;*

      Usuń
  7. Przeczytałam wszystko <3
    Masz naprawdę wielki talent.
    Z góry przepraszam za reklamę ale dziś założyłam bloga. Zależy mi nad oceną: http://leon-violetta-magia.blogspot.com/
    Dax <3

    OdpowiedzUsuń