sobota, 9 sierpnia 2014

Konkurs [EDIT - przesuniecie terminu]

Zauważyłam, że mnóstwo z Was nie czyta notek pod rozdziałem i najwyraźniej nic nie wie o konkursie, skoro podstrona nieostała praktycznie w ogóle odwiedzona, więc proszę bardzo, tak bardziej oficjalnie, o to post. :)

Prace możecie przesyłać do środy, 27 sierpnia. 

Zasady:
1. Praca może być wcześniej wysłana na inny konkurs i opublikowana na blogu.
2. Tematyka jest dowolna. Możecie wysłać mi pracę o "Violettcie", ale z chęcią poczytam też, coś w stu procentach wymyślonego przez Was. Jeżeli ktoś lubi opowiadania Fan Fiction np. o Igrzyskach Śmierci, Darach Anioła, Pamiętnikach Wampirów czy też o czymś zupełnie innym, śmiało. Dla mnie liczy się jakoś pracy, nie postacie i świat w nim przedstawiony.
3. One Part nie musi być pisany o parze, wystarczy w zupełności jedna postać. Oczywiście, kto to będzie nie robi mi różnicy.
4. Nie przyjmuje prac, które mają mniej niż 1000 słów. *Tutaj*, możecie sprawdzić, czy osiągnęliście wyznaczony próg. Nie przestraszcie się ilością. Moje rozdziały mają zwykle około 2000 słów, więc to chyba nie jest tak dużo, hm? :) 
5. W konkursie udział może wziąć każda osoba. Ani blog, ani konto na bloggerze nie jest przeze mnie wymagane.
6. Prace wysyłajcie na mojego gmail'a: sophie.08.059@gmail.com 
Będę wysyłała meil'a z informacją zwrotną, że praca dotarła. Jeżeli takie nie otrzymaliście, to bardzo proszę napisać do mnie jeszcze raz. [Od 27 lipca do 7 sierpnia, nie będę miała dostępu do internetu, więc osoby, które wyślą pracę w tym terminie proszę o cierpliwość]
7. Konkurs trwa od 26 lipca do 23 sierpnia.Prace możecie wysyłać do 27 sierpnia. Wyniki powinny zostać ogłoszone do 27 sierpnia.
8. Proszę, żeby wysyłając prace, wysłali mi taki wypełniony formularz, a pod spodem (albo w załączniku) normalną pracę.

  • Imię/Pseudonim/Nazwa na bloggerze
  • Tytuł pracy
  • Tematyka [np. serial "Violetta", "Igrzyska śmierci", własny pomysł itd.]
  • Para/Główny bohater 
  • Adres bloga, jeżeli posiadacie
Proszę, żebyście dokładnie wypełnili formułkę. :) 

9. Jeżeli macie jakieś pytania, to zapraszam na mojego *aska*, bądź tutaj, pod postem. :)
10. Wysłanie pracy jest równoznaczne z zaakceptowaniem wyżej wymienionych zasad.
11. Konkurs nie odbędzie się, jeżeli nie dostanę co najmniej pięciu prac.
12.Osoby, które mają dysleksje, dyskografie i tak dalej proszę, żeby napisały o tym przy zgłoszeniu, inaczej błędy będę oceniała normalnie, bez żadnej ulgi.
13. Jeżeli ktoś wyrazi takie życzenie prace niezostanie opublikowana. Dopiszcie tylko, że nie zgadzacie się na publikacje, nie będę przez to robiła problemów. ;)

Nagrody:
Pierwsze miejsce-Dyplom, możliwość wcześniejszego przeczytania rozdziału na Ziemi i Saberze, opublikowanie pracy na Saberze, promocja bloga przez 3 tygodnie
Drugie miejsce-Dyplom, możliwość wcześniejszego przeczytania rozdziału na Ziemi i Saberze, promocja bloga przez 2 tygodnie
Trzecie miejsce-Dyplom, możliwość wcześniejszego przeczytania rozdziału na Ziemi albo Saberze, promocja bloga przez tydzień
Wyróżnienie-Dyplom, promocja bloga przez 4 dni.
Tym razem dyplomy dostaniecie, przy ogłoszeniu wyników ;)

Opublikuje wszystkie prace, wy znowu wybierzecie najlepszą, z poza podium. ;) Osoba, która zdobędzie największą ilość głosów, dostanie te same nagrody, co za wyróżnienie. 

Pamiętajcie, to tylko zabawa, więc przede wszystkim... bawcie się tym! ;) Życzę Wam weny. <3

2 komentarze:

  1. Uuu... o tym to nie wiedziałam.
    Biorę się do pracy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Google+ wysłałam do Ciebie pewne pytanie. Z niecierpliwością czekam na odpowiedź :)

      Usuń